Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Dat is wel gelinkt. Vorig jaar ben ik een week met Franstalige vrienden naar Koksijde geweest. Echt gebeurd : Vlamingen in een café - die zaten naast onze tafel - die van tafel veranderen enkel en alleen omdat ze horen dat we onder ons in het Frans spreken. En ik zweer het, het was geen grap. Onze reactie was trouwens duidelijk : "Ils le font exprès ou ils sont nés cons"? Maar pas op, ik maak er zelf kritiek daarover. Ik stel gewoon vast en ik lach ermee net als de andere aanwezige Franstaligen. Op een moment dachten we zelf naar die Vlamingen te gaan en opzettelijk met hen beginnen te spreken om hun ziekte te begrijpen. Maar nee, we hebben dit niet gedaan. Misschien hebben ze zelf hun dokter raadgepleegd, wie weet............. 
|
sorry, ik geloof er geen woord van.