Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj
Geef je nu niet zelf toe dat je door het hele splitsing verhaal geld in de vuilnisemmer werpt?
|
neen, splits België en je hebt helemaal niet meer die ingewikkelde staatsstructuur.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj
In Vlaanderen word iedere discussie ten top gedreven, zelfs voor de kleinste onbenulligheid dient er een commissie opgericht te worden.
Als ik me even de moeite zou getroosten om het terug op te zoeken, voor welke onnozelheden er commissies opgericht worden vraag ik me af of er in dat hele halfrond nog één mens zit met een greintje gezond verstand.
Maar ja, voor iedere commissie die opgericht word, moeten de commissieleden nog wat extra kunnen verdienen, het is toch maar belastinggeld en daar is er altijd genoeg van . Ze verdienen och arme zo weinig.
|
dat kan zijn, maar het blijft democratischer dan wat er nu is in België. democratie mag een prijs hebben, anti-democratische wetten niet.