Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior
Natuurlijk heeft het wél met PS-BDW-tutti quant te maken, want - ik maakte de opmerking zonet tegen mijn goede vriend Bokkenreyder - indien een N-VA mandataris in dezelfde positie zou verkeren, dan zou er geen haan naar kraaien (leeuw naar brullen).
|
Dat ge tegen uwzelf liegt dat zijn mijn zaken niet.
Citaat:
Van dat eigen (?) kind, noch de moeder hebben we nooit iets gehoord, tot een journalist in 1999 met het verhaal naar buiten kwam. Toen was ze al méér dan 30 jaar! Waar waren die twee dan tevoren? Waarom traden ze dan pas in de openbaarheid? Pas jaren later kwam haar moeder vertellen over wat haar dochter allemaal "aangedaan" was. Haha! Zij was niet aanwezig bij de conceptie ?
|
Loser-redenering die ge poogt op te bouwen, hypocriete rat dat ge probeert te zijn ; alles goed praten opdat ge uw ideologie/ideen niet moet aanpassen. Ik ben lege flessen water tegengekomen die meer inhoud hadden dan gij - belachelijke leegheid die gij probeert te verdedigen - schaam u. Natuurlijk kunnt ge dat niet.
Citaat:
Jij doet hier uitschijnen dat 's Konings kind ( ? ) gruwelijk benadeeld is.
|
Ze heeft haar vader niet gekend, wie een mens is beseft dat dat erg is voor een kind...
Citaat:
Komaan zeg, dat geloof je toch zelf niet, ze heeft verdorie een carrière uitgebouwd op haar "leed".
|
Ja, een kind is veel beter af als ze een carriere (nb - gij zei zelf dat ze al 30 was toen het bekent was - loserlijke bulshit en onzin dat ge poogt te verdedigen) heeft, dan als ze een relatie heeft met haar vader... hoe fokt up zijt gij nu eigenlijhk?
Citaat:
Persoonlijk - maar ik vind het onkies om publieke fora te gebruiken voor privé-affaires - vind ik wel dat hij haar moeten erkennen (als het zijn dochter is).
|
Dus ge zijt zelfs zo laf om achteraf uw ongelijk in te dekken...