15 juli 2012, 14:15
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd
Het enigste wat Bart De Wever wilt is ook zo'n mooi postje pakken in de EU. Hij gebruikt dan ook de typische Vlaamse domheid die doorbakken is met marginaal café-geklaag, opportunisme en populisme en we zijn vertrokken.
Net hetzelfde dus als met Wilders in Neittejland: doen alsof je een beschaafde Che Guevara/Mahatma Ghandi bent die opkomt voor de Nederlander terwijl je je pijlen richt op andere zaken zoals zijn uitstappen naar de VS. Hij weet dat de bevolking daar rechts is en oerdom is, dus kan hij daar met zijn gemaskerd populisme de racist uithangen.
Hier gewoon met Bart du Uweevur die kakt op Di Flupo, Walen, niet-Vlaamssprekende mensen en nog van die mensen die het populisme viseert, daar lekker op drijven met een boot gemaakt uit calimero-complexen, scènes, en een imago van "Ik zen nogal ne kerrel ej! Mij zo verzetten tegen de klassieke partijen, de Walen en de koning!!".
Zijn volgende halte is Antwerpen waar hij weer zijn schijnheilige zwartmakende truuken bovenhaalt, daarna eerste minister van Vlaanderen als het hem lukt om de boel hier onafhankelijk te krijgen (Ja natuurlijk gaat dat niet. Ben je nu dom of zo? Die vent beseft zelf dat je dit gortland niet onafhankelijk kunt krijgen, en als dat wel lukt, dat de EU dat geen varkensreet kan schelen, zolang we ons koest houden en centjes betalen. Voor de rest blijven we een gehucht voor hen, en dat weet BDW, en hij stemt daar genieperig mee in) en uiteindelijk in de EU poen pakken.
|
Lol, beetje gefrustreerd Henkie? Al lang geleden dat ik hier nog eens zo'n gefrustreerde hate post heb gelezen van iemand over de NVA.
|
|
|