Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2012, 16:17   #13
Marxmannetje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2011
Locatie: Vlamderen!
Berichten: 2.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Klantenbinding, van twee walletjes, zowel de verrijkers als de pamperaars.
Nee ik vroeg om dat aan te tonen, aan te tonen via artikels, documenten, zwart op wit, onderbouwde blogs enz. Niet om je overgebruikte woorden als 'verpamperd' en die dingen te herhalen.

Citaat:
Dat is er al. Nu moet dat verbod nog juist doorgetrokken worden naar die visueel vervuilende hoofddoeken
Visueel vervuilende hoofddoeken. Alsjeblieft man. Iets is visueel vervuilend als je er constant naar kijkt als je niet graag kijkt naar dat. Als ik een hondendrol of kippenstront of duivenstrot of weet ik veel wat dat uit het kanaal komt vies vind en er niet naar kijk, m.a.w. ik vind het visueel vervuilend, ga ik er dan blijven naar kijken en er een verbod op roepen?

Citaat:
ter minachting van de vrouw.
Natuurlijk heb je nog nooit met een moslimvrouw daarover gediscussieerd en heb je dat alleen maar van een paar andere rechtse kameraden of een of andere ivoren toren site.

Dat jij de Islam weg wilt zal me een worst wezen, maar wil ze weg met deftige redenen, geen gebleit van "Die k*thoofddoeken en die k*tmoskeeën en die k*tboerka's en dit en dat".
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden