Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2012, 17:46   #216
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dewael heeft gelijk. NVA is nu zo goed als VB.

Ofte: Full-NVA =Full-VB en omgekeerd.

Het enig verschil is dat het VB zich nog meer afzet tegen de migranten.
Maar dat is maar voorlopige schijn. Zeker op termijn.
Maar zélfs al zou Meneer Dewael gelijk hebben met z'n stelling dat N-VA nu zo goed (of zo slecht) is als VB - wat ik ten zeerste betwijfel, maar daarover ging de discussie met 'Another Jack' niet - dan nog zie ik niet wat daar dan zo problematisch aan zou zijn.

Zelfs in een schijndemocratie als de Belgische is het namelijk eenieder toegestaan te stemmen op/actief lid te worden van een partij die niet door een of andere bevoegde instantie werd verboden.

Tot nader order zijn noch de N-VA, noch het VB verboden.

Dat sommige dwangmatige betuttelaars - zoals bijvoorbeeld diegenen die menen te weten wannéér en waarom precies de kiezer zich vergist (heeft) - daar ziek/woedend/verdrietig/gek/... van worden, is niet mijn probleem.

Mijn probleem is het uitblijven van de invoering van het BROV als wettig en wettelijk politiek beleidsinstrument (waarvoor ik trouwens noch op de N-VA, noch op het VB reken).

Ik meen mij evenwel te herinneren dat een voormalig partijleider van de Open VLD daar héél erg voor te vinden was.

Ik zou Meneer Dewael al een stuk sympathieker vinden mocht hij zich de moeite willen getroosten van die wensdroom van zijn partijgenoot eens (deftig) werk te maken.

Spijtig genoeg ziet het ernaar uit dat Meneer Dewael liever (slecht) theater speelt.

Wat mij betreft heeft-ie uiteraard het recht dat te doen, maar dan moet-ie toch vooral niet verwachten dat ik ernaar blijf kijken, laat staan voor ga applaudisseren.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden