Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht
Volgens mij openen jullie beter een topic over snelheidslimieten in het algemeen, maar goed.
Er rijdt er weer ene ene dood aan 105 waar hij 70 mocht, zijn bocht op het verkeerde rijvak eindigend, en ze zijn er als de kippen bij om te komen beweren dat zijn hoge snelheid niets maar dan ook niets te maken had met het uiteindelijke ongeluk...
Bij elk bericht met als oorzaak 'verloor de controle over het stuur' maak ik de volgende conclusie:
Controle over het stuur verliezen = (waarschijnlijk) = snelheid vs. mogelijkheid van de bestuurder om zich aan zo'n snelheid te verplaatsen op die plaats.
Aangezien de tweede component slechts zeer gedeeltelijk gecontroleerd kan worden door de overheid, moeten ze de eerste (snelheid) aanpakken.
Zodra ze dat doen gaan er altijd kleuters zijn die beginnen bleiten, en beweren dat snelheid er niks mee te maken heeft.
|
verplicht de zwarte doos zoals in uk, en ik sta als één man achter uw initiatief. En dan pas heb je een objectief bewijs.. En stop met het demoniseren van alle gebruikers, alsof we allemaal ladderzat, stoned aan 200 per uur over de weg scheuren voor en na al de flitspalen die we met onze flitspaalverklikker handig ontwijken.