17 juli 2012, 16:02
|
|
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster
Wie zegt dat het racistisch is als ik het schandalig vind dat allochtonen autochtonen mishandelen, aframmelen enzovoort en schandalig dat daar niet harder tegen opgetreden wordt, die is ook racistisch. Die is racistisch en discriminerend tegenover zijn eigen volk, het volk dat hier al eeuwen, wat zeg ik al millennia woont! Laten ze mij dan maar racistisch noemen, dat ze eerst eens naar zichzelf kijken.
Woorden als fascisme en nazisme vallen hier ook regelmatig waarbij meer rechtsgezinden verwijten naar het hoofd krijgen dat ze spreken zoals het zogenaamde Herrenvolk indertijd. Wel, trek uw ogen open allemaal : wij worden hier volop in de rol van Untenmenschen geduwd! En wie zijn de Übermenschen? Niet de autochtonen, oh neen, die moeten vooral braaf zijn en hun mond houden want anders zijn het racisten, fascisten, nazisten ... en zo zijn we er weer. Het is een cirkel en het wordt hoog tijd dat die cirkel doorbroken wordt!
|
Uw belastingsgeld sponsert een religie die u als niet-moslim een untermensch beschouwt. Tenzij ik de Koran verkeerd lees of interpreteer...
|
|
|