17 juli 2012, 18:04
|
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron
HLN - Rebellen gebruikten lijk van Kadhafi als buikspreekpop
Nu ja, buikspreekpop ?
In elk geval een mooie waarschuwing/herinnering voor Assad; "reken spoedig met ons af of dit kan U en Uw familie verwachten"...
Ook de Christenen, Joden en andere minderheden (al dan niet ongelovige honden) zullen op dit soort uitbundige feestjes getracteerd worden indien Assad de NAVO-rebellen niet kan "uitschakelen". Zonder twijfel hebben deze groepen nu reeds een uiterst hoge prijs betaald.
Zonder twijfel kwijlen sommigen reeds stiekem bij de gedachte "Assad de buikspreekpop". Blijkbaar vond ook bepaalde Nederlandstalige pers dit zeer geestig...
En laat ons verder maar zwijgen over de levende marionetjes, puppets en buikspreekpopjes, nl. velen van onze Westerse leiders... ! Dan was Gaddafi ten minste nog een echte leider, no strings attached.
Video op Twitter als waarschuwing voor Syrische AssadEr zijn nieuwe, schokkende beelden van de dood van Moammar Kadhafi opgedoken. Op YouTube is te zien hoe rebellen het lijk van de Libische dictator gebruiken als buikspreekpop. Een Syrische activist plaatste de beelden op Twitter als waarschuwing voor de Syrische leider Bashar Al Assad.
...
HUFFINGTONPOST - New Gaddafi Video? Footage Purportedly Shows Late Libyan Leader After His Death (GRAPHIC)
Video
WARNING: Video below contains extremely graphic content. The footage below could not be independently verified and it's unclear why the video was only released now.
|
Vandaag Gaddafi, morgen Assad!!!!!!!
|