Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2012, 01:13   #72
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De vastgoedprijzen zijn in de rand helemaal niet ingestort. Integendeel, de prijzen gaan daar nog steeds jaar na jaar, kwartaal na kwartaal omhoog.
Onzin, en ik nodig alle forumleden om dat na te gaan

Citaat:
Dit blijkt uit de cijfers van de Nationale bank die jaarlijks verschijnen en uitvoering worden besproken in de media, vooral de De Tijd en Trends maken hier werk van om de prijsevoluties in kaart te brengen.
Graaf gerust verder hoor... ik heb er geen enkele probleem mee dat ge de eerste regele der putten negeert - nl. hou op met graven.

Dus volgens u was de prijsdaling die zich liet voelen in de vastgoedsector, in 2007-8 en daarna, helemaal niet voelbaar of merkbaar in Vlaams Brabant?
Nu als ik de keuze heb tussen cijfers en een viveke, dan zal ik toch voor de cijfers kiezen.

Citaat:
Passeer jij ooit nog uit nieuwsgierigheid je oude woning in de rand als je eens in België bent ? Ben je niet benieuwd of je vroeger huurpand nog steeds in handen is van een Vlaming ? En of wie er nu woont wel degelijk Nederlands spreekt ?
Hebt ge iets te vertellen dat in de verste verte iets met de OP te maken heeft? Neen, ik dacht het al...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 18 juli 2012 om 01:22.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden