Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re
Waar waren die mensen in 1984 toen ze getuigen konden gebruiken?
|
Als ze al bekend waren als getuige, en als ze al weet hadden van het toenmalig proces, en als ze zouden geweigerd hebben toen te getuigen, dan hebben ze nu geen recht van preken, dat klopt.
Citaat:
BTW, als ik dat artikel zo lees lijkt het me eerder dat men die NSV'rs bewust aanviel én provoceerde:
|
u haalt zelf de quota waarin duidelijk staat dat ze zich "bewapend" hadden, dat ze de site op andere manieren konden verlaten, en dat ze zelf rond het gebouw gelopen zijn, recht op de menigte. Ik heb geen reden om aan die versie te twijfelen, jij blijkbaar wel.
Citaat:
Nu, het kan aan mij liggen, maar als ik dat lees lijkt de noemer "nieuwsgierige menigte me niet direct de beste omschrijving voor die groep...
|
tenzij dergelijke bezetting met hulp van niet leuvense studenten dagelijkse kost was, denk ik inderdaad dat er ook nieuwsgierigen zullen geweest zijn
Citaat:
Het hele verhaal lijkt me zeer verwrongen weergegeven. Oh en enig idee hoe moeilijk het is om een scheenbeen kapot te stampen als het opgetrokken is?
"Op dat moment kwam die trap: een gerichte karatetrap van Ceder naar de knie. Bart heeft nog in een reflex zijn been opgetrokken, waardoor zijn scheenbeen overgestampt werd."
En dan dit:
"Zijn been blijkt gebroken en hij wordt per ambulance afgevoerd. In het ziekenhuis zijn er spier- en huidtransplantaties nodig, omdat het vel en de spieren tot op het bot zijn afgestorven"
Is hier een dokter aanwezig die kan bevestigen dat dit effectief mogelijk is?!
|
neen, ik heb daar geen idee van, ik ben niet gewelddadig, ik heb het nooit geprobeerd, en ik ben ook geen dokter.