Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
Micele, ze hebben dat daar gedaan, het is gewoon mislukt.
|
Oei dat komt me heel bekend voor, het mocht niets kosten zeker ?
Citaat:
En anderzijds, volgens mij moet je die expansievoegen bvb maken in ander materiaal dan staal, ik denk aan teflon, dan zou het onhoorbaar zijn.
Ik kan mij zelfs levendig inbeelden, als je die boorden zou opvullen met een T tussenstuk uit teflon en verlijmenmet tweekomponentenlijm dat dit toch wel zou moeten blijven zitten. Maar enfin... het zal ook wel een vorm van 'defaitisme' zijn bij de ambtenarij van geen budget gelul en andere politieke blabla.
|
Idd ik vermoed dat ook, kwaliteit kost nu eenmaal (veel) meer geld in het begin, maar door de duurzaamheid spaar je wel geld op langere termijn.
Van duurzaamheid hebben ze totnutoe geen kaas gegeten...
Citaat:
Het stomme is dat ze die voegen bvb 2-5 cm dieper zitten dan de asfalt, en dat je wel zo een 'wiegend gevoel krijgt als je daar over die viaduct krost.
|
Dus hoe lichter en sneller het voertuig hoe minder lang de druk op die voeg.
Hebben ze 160 kmh al eens getest in een case ?
