Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike
beweer ik dat ergens?
|
Nee, was gewoon een mededeling.
Citaat:
|
Ik zeg enkel dat hij het volgens de tekts aangekaart heeft binnen de universiteit, en daardoor bedreigingen kreeg.
|
Om er vervolgens pas nu over te spreken. Right.....
Citaat:
|
Kan iemand zich zomaar gaan melden op een proces, in de veronderstelling dat je al weet waar en wanneer dat doorgaat?
|
Je kan je inderdaad aanmelden bij de advocaten van de betrokken partijen. Of je kan gewoon binnenwippen bij de politie om een Proces verbaal op te stellen.
Citaat:
|
Ik weet ook niet waarom de universiteit daar geen zaak van gemaakt heeft? was het niet op haar domein ? hadden ze schrik voor verdere acties en vernielingen? het is een vraag die ik mij ook stel.
|
Zolang we het volledige beeld niet hebben blijft dit gissen. Zoals ik al meermaals zei, het verhaal zoals voorgesteld in de Morgen klopt langs geen kanten.
|
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."