Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2012, 13:14   #550
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
beweer ik dat ergens?
Nee, was gewoon een mededeling.

Citaat:
Ik zeg enkel dat hij het volgens de tekts aangekaart heeft binnen de universiteit, en daardoor bedreigingen kreeg.
Om er vervolgens pas nu over te spreken. Right.....

Citaat:
Kan iemand zich zomaar gaan melden op een proces, in de veronderstelling dat je al weet waar en wanneer dat doorgaat?
Je kan je inderdaad aanmelden bij de advocaten van de betrokken partijen. Of je kan gewoon binnenwippen bij de politie om een Proces verbaal op te stellen.

Citaat:
Ik weet ook niet waarom de universiteit daar geen zaak van gemaakt heeft? was het niet op haar domein ? hadden ze schrik voor verdere acties en vernielingen? het is een vraag die ik mij ook stel.
Zolang we het volledige beeld niet hebben blijft dit gissen. Zoals ik al meermaals zei, het verhaal zoals voorgesteld in de Morgen klopt langs geen kanten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden