Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1
Drogreden, stropop. Waar zeg ik (graag link/citaat) dat de jeugd naar alles gaat gooien?
Ik zei expliciet dat het de oude traditie betreft om slechte artisten te bekogelen met rotte tomaten, rotte eieren of een combinatie van de twee. Had ik het ergens over alles bekogelen wat hen niet aanstaat? Die stropop maak jij ervan.
|
Ben je daar weer met je traditie? Ik ga al meer dan 30 jaar naar optredens en ik heb nog nooit meegemaakt dat er tomaten naar het podium werden gegooid. Ja, Eddy Wally viel die eer wel eens te beurt vroeger maar daar ging ik nooit heen.
Ik wacht nog steeds op een reactie van de voorstanders van het tomatengooien als het gaat over het respecteren van het gezellig avondje uit van de toeschouwers die het wel een goed optreden vinden. In principe is dat gooien een daad van puur egoisme. IK vind het niet goed dus moet de boel maar ophouden. Dat er ook mensen zijn die het wel goed vinden interesseert me niet. Dat is de essentie van heel de zaak. Respect voor de mening van je medemens. Was dat maar traditie.
Citaat:
Overigens, wat heeft dit met geweld te maken? Het gaat hier om het gooien met eieren en tomaten. Ja, het kan een beetje pijn doen. Maar als je dit geweld gaat noemen, kan je zaken als huiswerk ook geweld noemen.
|
Voorwerpen naar iemands hoofd gooien is (wat die voorwerpen ook mogen zijn) een vorm van geweld. Bij huiswerk maken moet je bij mijn weten zelden of nooit dingen naar iemands hoofd gooien.
Citaat:
Het gooien met eieren en tomaten is een oude traditie die zelfs is verzilverd in zaken als rottentomatoes.com. Waarom deze plots afgeschaft moet worden, begrijp ik niet.
|
Hoppa, daar is de traditie nog maar eens. Nu met het allesverslindende argument dat er zelfs een website over bestaat!
Dan moet het wel traditie zijn ja... Een website... Nou seg.