Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Wat een waardevolle discussie is voor mij zal IK wel uitmaken he. Ik trol niet.
Ik onderlijn een fundamenteel probleem in de stelling van de draadopener.
|
Nee, ge hangt den eikel uit omwille van iets dat wij allemaal al lang weten. Ge lult met de pretentie dat uw libertarisch idee bewijst dat het allemaal onoverkomelijk is. Bijgevolg is deze thread een stuk aangenamer wanneer uw reacties gewoon verborgen worden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Kunt gij mij dan eens uit die gedragswetenschappen citeren waar ik zwaar de fout in ga ?
Dat een persoon die competent is zal handelen als functie van het algemene belang en niet als functie van zijn motieven ?
|
Ge hebt gewoon niet meer gedaan dan de basis van gedragswetenschappen te citeren, met name de onderzoeksvraag 'hoe handelen mensen en waarom'? Proficiat, ge hebt de onderzoeksvraag door. De antwoorden zijn wel een stukske gecompliceerder dan 'Jef doet DINGEN!' en daarom werkt ge ons op de zenuwen. Ge gedraagt u als nen eerstejaarsstudent die voor 't gemak eens bij 't CERN gaat binnenvallen om luid te roepen waarom de Higgs-Boson niet bestaat en zich dan geweldig zit te voelen omdat die wetenschappers te dom zijn om u te begrijpen en ge uit het gebouw gegooid wordt.
Als het u niet interesseert wat we lezen en wat niet dan kunt ge beter gewoon uw mond houden. Dat bespaart ons veel moeite en frustratie.