Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2012, 13:57   #90
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Jij ziet daar direct de grootste complotten in.
Neen, ik zie daar een politiek statement in.

Citaat:
Je zal het niet verwoorden met de term "inhakken" maar je wil alvast dat ze zich uitspreken tegen de joden. Wat een grote fout zou zijn, aangezien dat enkel leeft onder een "select clubje rechtsen" (geloof mij, ik druk me vriendelijk uit).
Nogmaals, ik wens dat het VB zich uitspreekt voor een Vlaams Vlaanderen in de echte betekenis van het woord. En dus ijvert tegen immigratie en tegen vervreemding ONGEACHT om welk geloof of huidskleur of etnie of taal het gaat!

Citaat:
Er is niks dom aan anti-islamisme.
Neen, het is niet dom maar oerdom! Het aanvallen van een religie die in diverse strekkingen beleden wordt door meer dan een miljard planeetbewoners, en waarvan er ongeveer 800000 aanhangers op ons grondgebied bevinden is oerdom! Niet hun religie, hun taal, hun cultuur is het probleem maar hun aanwezigheid!
Citaat:
Van de niet-Europese vreemdelingen die zich hier bevinden zijn zij de grootste probleemgroep. Zij veroorzaken het meeste overlast.
En hier maak je dus de veel voorkomende fout bij de domme islam-haters: plots weer overschakelen van de religie naar de mensen, de vreemdelingen zelf. En dus ga je de mist in. Niet de islam zorgt er voor dat vrouwen lastig gevallen worden op straat door kutmarrokaantjes, want die kutmarrokaantjes zijn westers gekleed, toeren rond in hun BMW, dealen drugs en, kortom, leven allesbehalve volgens de regels van de islam! Van vrome moslims is er vrijwel geen overlast!
Citaat:
Zij proberen hier hun wetten te stellen.
Dat is niet de schuld van hun religie, maar is gewoon een gevolg van de wet van het getal in combinatie met het slappe liberaal-democratische wanbeleid waarvan ze gretig kunnen profiteren.

Citaat:
Verzieken het straatbeeld met hoofddoekjes.
Dus de ganse hoofddoekenkwestie is nu eigenlijk een esthetisch probleem? Je weet toch dat Vlaamse vrouwen net als de meeste andere Europese vrouwen in katholieke landen toen tradities nog enigszins iets betekenden, ook hoofddoeken droegen? Wat is eigenlijk uw probleem met het feit dat Turkse vrouwen er oa door klederdracht ook Turks uitzien? Dat Marrokaanse vrouwen door hun kledij (oa hoofddoek) er ook Marrokaans uitzien? Waarom toch per sé alles en iedereen willen verwestersen tot die grijze eenheidsbrij?
Citaat:
Proberen hun islam door ieders strot te duwen.
Ik kom wekelijks in Gent en Brussel en nog nooit heeft iemand geprobeerd mij "de islam" op te dringen. En ik ken ook niemand die al ooit een dergelijke ervaring heeft gehad of het de moeite waard vond dat te zeggen.

Citaat:
Weigeren om zich aan te passen, de taal te leren,
Dat moeten ze ook helemaal niet! Turken kunnen beter Turks blijven, Marrokanen kunnen beter Marrokaans blijven, enz...

Citaat:
Ik kan mij zeker vinden in punt 4. Dat is ook wat ik wil. Je moet je echter afvragen of het juridisch mogelijk is om te verkondigen dat je alle niet-Europese vreemdelingen buiten wil.
Tuurlijk niet, daarin heb je gelijk! Wat we doen is pleiten voor VRIJWILLIGE terugkeer naar de landen van herkomst. Zo kan niemand de betichting van "deportatie" uiten, tenzij men van kwade wil is maar men heeft geen poot om op te staan. En je beleid wordt zodanig bepaald en uitgestippeld dat het overgrote deel uit zichzelf wel zal kiezen voor een vrijwillige terugkeer.

Citaat:
De tegenstander zal direct spreken over racisme.
Wat de tegenstander zegt is onbelangrijk, je mag er nooit je eigen discours en standpunten laten door bepalen. Het enige waar je rekening mee moet houden is de bestaande wetgeving. Van zodra de wetgeving het niet meer toelaat om de eigen visie kenbaar te maken, worden andere methodes om aan politiek te doen mogelijk en wenselijk.

Laatst gewijzigd door -Jo- : 22 juli 2012 om 14:02.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden