Nieuwe migranten invoeren ?
Met de regelmaat van een klok horen en lezen we heel verstandige mensen praten over de rampen van de vergrijzing en het betalen van de pensioenen en hun oplossing is : meer vreemdelingen invoeren.
Ondertussen hebben wij sinds 1990 een heel soepele abortuswet die jaarljks +/- 15.000 jongeren laat uitmoorden nog voor ze geboren worden.
Reken eens uit vanaf 1990 tot rond 2012 (moment dat de pensioenen ongeveer onbetaalbaar zouden worden he) en dan komt men tot het aantal 330.000 jongeren meer die we hadden kunnen hebben.
Dan hadden we geen problemen met integratie, aanpassing, inburgering enzovoort gekend.
De goedkeurders van de abortuswet zijn dus mede verantwoordelijk voor het failliet van ons pensioenstelsel en dus de sociale zekerheid.
ge kunt mij geloven of niet, maar ik heb dit in de tijd van de goedkeuring nog veelvuldig gezegd in discussies.
Jammer genoeg krijg ik gelijk...
Denkt der maar eens over na... heb ik gedaan tijdens mijn verlof dus
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|