Prijzen worden in alle stilte (stiekem) regelmatig hoger.
Sinds 2008:
http://www.gva.be/antwerpen/prijs-tr...er-sporen.aspx
http://www.treintrambus.be/actueel/f...&t=335&start=0
2010
http://www.gva.be/nieuws/economie/be...geschrapt.aspx
Titel:
Biljet tot 17,6% duurder
NMBS trekt tarieven op vanaf februari 2011
Citaat:
Het Laatste Nieuws – 7.10.10 artikel Michiel Galle
Ook parkings moeten era an geloven:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=H13GGODB
2012
http://www.clint.be/actua/binnenland...-op-1-februari
Ook international tickets worden duurder:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...nland/1.845553
En wat doet de
voogdijminister in dit geval tegenover zijn concessiehouder om onze belangen te behartigen?
Niets!
En waar blijft de
vakbond voor deze die aangesloten zijn en elke maand een bijdrage betalen?
Waarom betalen wij de vakbonden eigenlijk als er toch geen beweging is te zien?
Iedereen weet dat bij de postjes elke partij vertegenwoordigd is en ook de vakbond is dat de reden waarom er niets gebeurd.
Men ging de
“holding” stoppen net zoals men het
Senaat ging “stoppen” maar het blijft allemaal lopen.
Zelf in het “Belgian House” lopen de kosten op terwijl dat de “werkende mieren “ overal moeten inleveren.
Wie zijn nu de debielen is ook een goede vraag?
Ondertussen gebeurd er dit:
http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Fi...fbetalen.dhtml
http://www.gva.be/nieuws/economie/ai...ijd-terug.aspx
http://trends.knack.be/economie/belg...0060234623.htm
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101102_079
http://www.vandaag.be/economie/82972...ijd-terug.html
En wie gaat dit terugbetalen is ook een goede vraag?
http://www.demorgen.be/dm/nl/3324/Fi...-bij-ECB.dhtml