30 juli 2012, 13:50

| 

| 

| 

Banneling 

| 

Citaat: 

Oorspronkelijk geplaatst door  brother paul

Kijk jongen: als ik van 'smorgens 7u tot 'savonds 6u naar mijn werk ga, dan kan ik onmogelijk instaan voor de opvoeding van mijn kinderen. 
Normale mensen die normaal werken krijgen aleluja 40uwerk + 8u pendeltijd op hun boterham, dus de kinderen moeten kunnen opgevangen worden en liefst nog met eten, want anders sterven ze van de honger tegen 'savonds. 

Dan heb ik inderdaad 2 uur tijd om ze nog wat te bemoederen en that'it 

In de weekends kan ik daarentegen 48u doorbrengen met mijn kinderen, waarvan ik 24u slaap, dus komt er wel een 12tal uren ten dienste van mijn kinderen op een creatieve manier, ofwel naar t'zeetje ofwel eens effe naar een restaurant, ofwel wat helpen in de tuin en de auto's wassen, ofwel wat gaan shoppen. 

Ik denk niet dat het mijn taak is om de cursus scheikunde te gaan overlopen met mijn zoon of docherlief, uiteindelijk moet ik geen examen gaan afleggen het iszijn mijn kinderen die dat moeten doen. Ik heb bewezen dat ik het kan.  
VOor de rest volgens mij of ik daar nu ook maar 1 uur bijles aan geef of niet maakt dat echt geen 'zeik' verschil in hun resultaten op lange termijn. Ze moeten het zelf willen leren, of anders doen ze het toch niet graag. Ik ga niet gans hun leven hun hand vasthouden. Ik kan ze juist coachen en de juiste richting tonen, derest moeten ze zelf willen en kunnen doen. 

Goed zo ? 

| 

Ze lopen net niet in de weg, als ik je zo hoor.  

| 

| 

|