Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2012, 17:30   #9
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Fout. Zie lager. En wat doen die democraten toch kinderachtig. Opmerkelijk !
Wat deden de demcoraten dan wel kinderachtig, je bewijs blijft van hetzelfde niveau : onrechtsreeks zonder enige concrete bewijzen.

Citaat:
Onzin, zeer infantiel dus en van uiterst laag niveau. Verder interesseert Bachmann mij geen bal, maar wel de infiltratie door het Moslimbroederschap (& Moslim Sisterhood) en de overduidelijke link tussen Huma Abedin en terroristen (de Godfather van AQ / 9/11 ...)
De link tussen bachmann en islam terroristen is net zo duidelijk, dat je dit niet snapt is logisch omdat je enkel obama en co wil aanvallen al de rest intreseert je niet. het toont gewoon aan hoe eenzijdig blind je bent.

Echter volgt het dezelfde logica en met veel minder tussenstops.

Citaat:
Absoluut niet vergelijkbaar met de onzinnige prietpraat van een "biased" lullig satire programma zoals er trouwens nog vele anderen bestaan. Zelfs Bill Mayer doet het beter. LOL !
Je kan de feiten niet ontkennen, bachmann werd gestuend door eenorganisatie die ook (volgens haar) moslim terroristen steunde. Ze is dus net zo verbonden.

Citaat:
En haat ? Ik denk dat jij wat teveel van de Mr. OB radikale hatespeach binnen hebt...
Nee hoor zoals je ziet lach ik met bachman, net zoals met hou, beide erge gevallen van brainwashing tot het illogisch en irrationeel haten van anderen.

Citaat:
Nogmaals...

Uiteraard is dat soort humor me bekend. Laag bij de grondse prietpraat (typisch pro-democrats) voor de niet al te snuggere burger. Zum...
Nee hoor obama gelijk stellen aan de moordenaar in die bioscoop dat is laag bij de gronds prietpraat en typisch republikeins) dit is gewoon op feiten wijzen, feiten die eenzelfde vervormde logica volgen als sommige politici.

Dat jij dat blijft niet snappen begrijp ik ten zeerste.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden