Wat de OP betreft;
Ik ben een democraat dus ik vind dat BRU daar zelf over moet beslissen. Is het resultaat iets wat ik niet graag heb - bon, dan moet ik daarmee leven hé. We hebben tenslotte ook de Alien als premier die een schandalige linkse, franstalige meerderheid opdringt aan Vlaanderen... ik heb niemand doodgeschoten en geen bommen gelegd, en ben dat ook niet van plan. In de verste verte niet.
Wat ik wel zal eisen is dat men de Brusselaars een eerlijke keuze geeft. Bij Vlaanderen horen, onafhankelijk zijn, EU district worden of deel worden van Wallonie en/of Frankrijk...
Men beseft het blijkbaar niet (Als Belgie op houdt te bestaan), behalve bij de FDF, maar zodra BRU niet langer de hoofdstad is van Vlaanderen verliezen ze een groot deel van hun economische bestaansreden, want hoofdstad van Wallonie, Wallobrux laat staan Frankrijk zullen ze nooit worden.
Bovendien is het zeer onwaarschijnlijk dat indien ze meedoen in een rattachement aan FR dat de EU hun instellingen in de tweede grootste lidstaat zullen laten. En de kans dat de VS de NAVO in Evere laat - en ook een pak andere lidstaten nb, maar de VS is militair 60% van de NAVO, maar dat terzijde - is nog kleiner.