Discussie: Einstein
Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2012, 00:53   #1589
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tafelpoot Bekijk bericht
Harry heb je een bewijs van die ruimteschepen?

Ben je trouwens Harry weggelaar?

Over die 0 en oneindig ga ik verder niet op in, aangezien jouw subjectieve werkelijkheid daar fundamenteel botst met mijn subjectieve werkelijkheid
Het is nu ondertussen wel al duidelijk geworden dat de persoon achter harriechristus een rolletje speelt en niet werkelijk gelooft in wat die hier allemaal neerpent.
Ga eens door zijn posts in deze draad (vooral de vroegere waar het nog ging over Einstein’s relativiteitstheorie) en let op hetvolgende:
- Het intelligentie niveau van harrie schommelt ongelofelijk, zo blijkt hij bvb. te weten wat een Lorentz-Fitzgerald transformatie is maar dan wat later is het simpele begrip “versnelling” uit de natuurkunde te moeilijk voor hem.
- De stellingen en reacties die hij neerzet zijn echt gericht reacties uit te lokken, in sommige posts is dit wel heel duidelijk.
- Je kan hem bijgevolg echt alles laten zeggen en hem trollen als het ware.
- Hij spreekt zichzelf voortdurend tegen, z’n verhalen worden telkens weer aangepast naargelijk wij er gaten in prikken.
- Hij vindt telkens nieuwe dingen uit “on the fly”, zoals een “abstracte 1 die gelijk is aan 0”, om toch maar verder te kunnen trollen.

En zo zijn er nog veel meer trekjes in het gedrag van “harriechristus” die wijzen op het feit dat hij een rolletje speelt, als je even met hem bezig bent zal je zien wat ik bedoel.

Volgens mij zijn er dus 2 mogelijkheden,
Ofwel is de persoon achter harriechristus niet de echte Harrie maar speelt die gewoon dat rolletje om de fora te trollen,
Ofwel is het weldegelijk de echte Weggelaar maar dat betekent dat de echte Weggelaar fake is en niet iemand is die gelooft in wat ie schrijft, hij trolt niet alleen de fora maar alle vormen van media, hij is een trol in het echte leven, een megatrol noemen ze zo iemand (Egmond Codfried staat ook algemeen bekend als zo’n megatrol te zijn).

Hoe dan ook, ik ga nog wat verder de trol trollen,
Best wel leuk en gezien de moderatie van dit forum eerder stelde niet op te treden tegen trollen omdat ze van mening zijn dat we zo goed als allemaal trollen zijn, doe ik hiermee niks verkeerd, ook al draag ik bij tot het vervuilen van een forum dat zou moeten politieke en maatschappelijke topics zou moeten aanpakken.

Laatst gewijzigd door Rizzz : 1 augustus 2012 om 00:54.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden