Los bericht bekijken
Oud 17 augustus 2004, 17:36   #2
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tigerpants
Ik citeer vanop de Vlaams Blok-website:

[b]Ik ben akkoord als je zegt dat ook kinderen in hun normen behoorlijk mogen bestraft worden bij zware misgrijpen als deze, maar... het zijn KINDEREN!!

Kinderen zijn nog zodanig afhankelijk van hun omgeving, zo beïnvloedbaar, onwetend, hebben vaak weinig of geen besef van wat juist/fout is... Kortom: het zijn kinderen!

Kinderen, en de jeugd in het algemeen, verdienen nieuwe kansen! Akkoord dat ze moeten bestraft worden bij zulke feiten, maar kinderen hebben nog alle kansen om zichzelf te beteren! Kinderen kunnen nog positief beïnvloed worden, een draai aan hun leven geven!
Alle onderzoeken wijzen uit dat bij kinderen de kans heel groot is dat ze , mits de juiste begeleiding, terug op het rechte pad geraken! Geef ze daar dan ook de kans toe!!! Geef ze de kans i.p.v. ze overdreven hard te straffen!!

Als er straffen opgelegd worden, moeten die idd ook uitgevoerd worden, maar je moet dan niet overdrijven met die straffen!
Ik zou jou ook wel eens horen piepen als je door zo'n "kinderen" in elkaar geslagen wordt en je leven door hen bedreigd wordt.

Ik heb het zelf aan den lijve moge ervaren en wil gerust zelf aan de trekker van het executiegeweer trekken als ze de doodstraf zouden krijgen.
Darwin is offline