Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2012, 15:13   #20199
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Nogal logisch dat dat gebouw niet instort, en dat er ooit geen enkel gebouw nog zal instorten zoals de WTC1, 2 en 7.

De ingenieurs hebben intussen hun les wel geleerd dacht ik. Sinds 9/11 word er namelijk geen staal meer gebruikt in constructies, en dat Mandarin Hotel was zeker niet van staal, anders had het ingestort. En als men ziet dat WTC ook van staal was en zelfs niet geraakt door een vliegtuig mag men ervan overtuigd zijn dat staal gebruiken in constructies, gewoon om problemen zoeken is.

Men is gewoon terug overgestapt naar de goede oude baksteen.
Natuurlijk word er nog steeds staal gebruikt in hoogbouw, maar nu altijd in combinatie met beton ! Beton blijft bij 2000 graden nog prima , dat stort niet in . Dus gewapend beton constructies kunnen heel goed tegen brand.

Alle 3 de gebouwen op 9/11 hadden geen beton in de dragende delen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
Stelletje sufkoppen

Voorbeeld vergelijkingen van andere brandende gebouwen met staal in beton constructies zijn bullshit. Ze bevestigen juist wat ik steeds heb aangegeven.

En dan dit nog :

NIST heeft helemaal niet geconcludeerd dat de Twin Towers door brand zijn ingestort !

Ga hier maar eens op in 'Micele'
Zeg maar wat er niet klopt aan mijn redeneringen.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden