Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2012, 08:04   #3
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Zo bezie ik het althans.

Vermits mijn religieuze overtuiging me verplicht om tussen mijn vijftig en zestig jaar een facelift te ondergaan, ga ik er dan ook maar van uit dat dit door de Belgische ziekenfondsen zal worden terugbetaald? (dit gaat ook over het verwijderen van overtollig vel, we gaan toch niet discrimineren?)

Voor het ritueel verwijderen van overtollig vel aan kleine penisjes wordt alvast in de terugbetaling voorzien.
Voor het terug aanspannen van het hymen wordt ook terugbetaling voorzien, zodat de patienten maagdelijk met hun geïmporteerde neef het huwelijksbed in kan stappen. (zouden ze dan ineens ook zo'n nep-bloed-capsule inplanten, zodat het laken lekker bloederig wordt?)

Enfin, "raar genoeg" blijken de rituele besnijdenissen jaarlijks te stijgen. Oekandana?

http://www.knack.be/nieuws/gezondhei....htm?rnd=53746

Natuurlijk zijn de hygienische omstandigheden het belangrijkst. Maar kan iemand me eens vertellen waarom dat dan zou moeten terugbetaald worden?
Of zou het toegestaan zijn de oorlelletjes van het eerste kleinkind ritueel te verwijderen op de keukentafel als het niet wordt terugbetaald door het Riziv ?
Borst vergrotingen en verkleiningen worden ook door het RIZIV terug betaald
En sommige schoonheidsingrepen vallen ook onder de terugbetalinge .
Jantje is offline   Met citaat antwoorden