Discussie: Onze Melting Pot
Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2012, 16:36   #8
Creed
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik ga ook voor dikke billen en zie het als een zeer gezond fenomeen en wat die rapper doet is zeer oké. Waarom? Ik ga bepaalde elementen samenbrengen:

1° in de prehistorie heeft men vruchtbaarheidsbeeldjes teruggevonden waar vrouwen opmerkelijk dikke billen hadden. Als je in volle winter een kind baart heb je dat vet nodig om je kind te kunnen voeden. De vrouwen die de meeste kans hadden om een kind te laten opgroeien (zoging gedurende drie jaar of langger) waren dus die vrouwen.

2° iets wat me bijbleef uit een reportage van jaren geleden: voedselhulpppost van een hongersnood in Somalië. Een dokteres diende kinderen te selecteren voor het in aanmerking komen van voedselhulp. Hoe deed ze dat naar haar eigen zeggen: de kinderen met gerimpelde billen kregen voedselhulp, de kinderen zonder rimpels in de billen kregen geen eten die dag. Dat is natuurlijk gruwelijk en tuurlijk hadden alle kinderen voldoende eten moeten krijgen maar er was weer iets misgelopen met de voedselaanvoer en iedereen stond zo een beetje op rantsoen. Op die plaats en in die situatie dus heel gruwelijk.
Ik wil alleen maar zeggen dat billen die gezond 'vet' zijn, wijzen op een sterk gestel.

3° De dikke billen werden trouwens al eens gesimuleerd in de mode van de ... eeuw.... dat moet ik opzoeken: de extra stoffen en strikken op het achterwerk van nobele dames.

4° als ik als embryo een baarmoeder diende te kiezen en de keuze had tussen de baarmoeder van één van deze billenwiggelende dames en deze van een model dat op het nippertje niet aan anorexia lijdt, dan is mijn keuze vlug gemaakt. Geef me dan maar de baarmoeder van een dame die danst en volle billen heeft. Als embryo zou ik niet willen liggen zieltogen nog voor ik geboren ben.

En verder heb ik het niet over een opvallend fenomeen in Amerika als je naar reportages allerhande kijkt die niet eens gaan over zwaarlijvigheid: het valt me gewoon op, die obesitas bij zowel blank als zwart in alle beroepsgelederen. Zo'n baarmoeder zou ik ook niet kiezen als embryo; dat zou niet verstandig zijn want als er een noodsituatie optreedt 'Godzilla in the street) dan loopt mijn baarmoedermens zo traag dat ze direct er het loodje bij neerlegt. En als papa ook zo is, haalt die het ook niet.

De rapper zelf mag ook wel eens een puntje zuigen aan zijn choreographie team.

Tout court, ik vind dit heel gezond. Een denigratie van de vrouw is me niet opgevallen, noch in de choreografie, noch in de kleding en ook niet in de lyrics. Een gezonde ode op de vrouw gezien vanuit het standpunt van een mannelijke liedjesmaker.
Seeee! Er zijn nog Belgen met zin voor humor!
I like 'em round and juicy!
En dat brengt ons tot het volgende fenomeen: PROCREATION, also known as the Wild Thing! Ik weet niet of Tone Loc in Belgie gekend is?
http://youtu.be/rc9LkE0vpvk
Creed is offline   Met citaat antwoorden