Discussie: Weer Van Dat !!
Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2012, 02:04   #99
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is natuurlijk een nogal ongelukkige houding, ik heb geen link, dus het zijn fabels.
Het zijn fabels omdat ik wel een link heb voor mijn cijfers. Ik -en ik niet alleen- hecht meer geloofwaardigheid aan wat de minister van justitie in het openbaar zegt (internet) dan aan wat een persrechter ooit eens gezegd zou hebben volgens u....

Citaat:
Je bent van oordeel dat de realiteit bestaat uit het linkbare en dat al de rest fabels zijn.
Nee hoor, zo erg is het niet. Maar ik weet zeker dat als het omgekeerd was geweest, en jij wel een link had voor jouw bewering en ik zou afkomen met wat ik 4 jaar geleden eens zou gehoord hebben,...

... jij dat ook niet zou aanvaarden.

Citaat:
Zo werkt het natuurlijk niet.
Op een forum als deze werkt het zo wel hoor. Als twee beweringen elkaar tegenspreken, moeten ze met bronmateriaal gestaafd worden. Als ik jouw bewering voor waar moet aannemen, dan zijn mijn twee linken leugens. Maar er is niks dat daarop wijst. Integendeel, ik kan nog bronnen geven en dat weet je best.

Citaat:
Alleszins, we besluiten dat de realiteit ferm afwijkt van uw wensen op het gebied van straffen, en al goed maar volgens mij.
Wel, om de criminaliteit te doen dalen stel ik voor om meer mensen in de gevangenis te hebben en daartoe desnoods één bijbouwen.

Uw voorstel is om minder gevangenen te hebben en meer mensen vrij te laten.

Heb je misschien een bron, naar iemand die uw mening deelt? Of heb je dat ook van een persrechter die dat vier jaar geleden zou gezegd hebben?

De feiten zijn: Ik geef een mogelijke oplossing en jij niet. Want het is onmogelijk om onschuldigen los te laten uit voorhechtenis als men nog niet weet dat zij onschuldig zijn.

Bovendien, als jij niet gelooft in gevangenisstraffen om de criminaliteitscijfers te doen dalen, waarom zou je dan plaats willen maken in de gevangenissen?

Je blijft langs de kant staan schreeuwen tegen elk initiatief die de criminaliteitscijfers zou kunnen doen zakken, zonder zelf iets beters in de plaats te stellen.

Dat heb je nu wel heel duidelijk bewezen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden