Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2012, 16:30   #635
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Janetten? U kunt de discussie niet aan zonder schelden? Dat zegt iets over u, niet over anderen.
Dat u ze geen kwaad doet is ook al een leugen, u etaleert hier duidelijk haat, waarbij u ook nog blijk geeft van een mening die te wijten moet zijn aan beperkte verstandelijke vermogens, denkt u werkelijk dat er vuur komt uit de hemel omdat homo's een feestje geven in Antwerpen? Moeten we in deze discussie mensen ernstig nemen over homo's wanneer je blijk geeft van dit soort totale onzin?

Homo's gevaarlijk??? En hoe zit dit dan met hetero's die maar al te graag naar hoeren gaan, die lopen geen risico en hun bloed wilt u wel toegediend krijgen?
Hoeveel homo's ken je persoonlijk? Je lijkt er echt niets over te weten, maar ga gerust verder met het etaleren van je haat en gebrek aan kennis, dat mag hier!
Janet een scheldwoord ? Amaai, je bent wel snel op je teentjes getrapt vind ik. Ik denk dat je te emotioneel betrokken bent om objectief te zijn in deze discussie.
Het is niet omdat al uw kinderen homoseksueel geworden zijn dat je hier zo van leer moet trekken hoor. Ik kan daar ook niks aan doen, hé.
" Janet " is een volkswoord voor wat nu " gay " genoemd word. Ik heb dat mijn hele jeugd zo gehoord, en het is niet omdat madam Alice dat niet graag hoort dat ik mijn woordenschat moet aanpassen.
Wat dat met HAAT te maken heeft mag je mij anders wel eens uitleggen ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haat
Citaat:
Haat is een sterke emotie[/b], die wordt ervaren als een gevoel van afstoting tot iets of iemand (het object respectievelijk subject dat men haat) met een neiging tot het kwetsen of vernietigen van het onderwerp. Voorbeelden zijn mannenhaat (misandrie), vrouwenhaat (misogynie) en mensenhaat (misantropie).

Heb ik hier al ergens gezegd dat ik homo's wil kwetsen of vernietigen ? Nee dus. Dus : let op je woorden.

Laatst gewijzigd door Aligator : 12 augustus 2012 om 16:31.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden