Discussie: Weer Van Dat !!
Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2012, 17:53   #172
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is inderdaad de inhoud van uw parcours, u neemt aan en baseert daar dan de meest ongelofelijke stellingen op.
Nee hoor, ik heb tot nog toe al mijn beweringen gefundeerd. U daarentegen nog een enkele. Dat kan iedereen zelf vaststellen.

Citaat:
Oh, en u kan zeer snel googelen en je schijnt ook inderdaad elke opinie die dan gegoogeld wordt als de waarheid en niets dan de waarheid te nemen.
Mijn bronnen gaan niet over opinie's van personen.

Citaat:
Zoals bijvoorbeeld de woorden van minister van justitie Turtelboom. Het was ook zij weer die overtijd zei over die sharia pias dat hij opgesloten werd om zijn straf te doen. Toen ik dan opmerkte dat dit niet kon vermits de man voor de raadkamer moest verschijnen om zijn aanhouding te verlengen was het kot te klein, "want de minister zou het toch wel beter weten dan die Xeno. Het stond trouwens op google!"
Een paar dagen later klonk het dan, "hm, ja, de minister was verkeerd..."

Daar had ik dan niks mee te maken. Het moet een andere discussie betreffen met een andere persoon. Ik daag u uit om er een linkje voor te plaatsen.

Citaat:
En dan nog even over uw "het is de laatste drie jaar dat straffen tot drie jaar niet uitgevoerd worden,"
U vroeg een mogelijke verklaring; ik heb die gegeven. Klopt het of klopt het niet dat het al meer dan drie jaar geleden is? Ik dacht van wel.

Citaat:
ik heb overtijd iemand aan de gevangenis gaan afzetten die drie maand moet kloppen van de negen maand die ze heeft gehad. Tot zover uw "de laatste drie jaar" stelling.
Weeral een bewering van u die niet te controleren valt. Maar soit, ik wil nog aannemen dat het waar is. In dit geval moet het een recividist betreffen. Voor hen telt dat niet.

Intussen wacht ik nog altijd op uw voorstel om de criminaliteitscijfers omlaag te krijgen. En dit al een paar pagina's en dagen geleden. U blijft langs de kant staan schreeuwen, op elk initiatief zonder zelf iets beters in de plaats te stellen.

Daar gaan we ver mee komen (!).

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 12 augustus 2012 om 17:53.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden