14 augustus 2012, 18:46
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C
Multiplus, bereid u voor. De deniers zullen het volgende tegenwerpen: - -ja maar vlinders zijn kleiner dan mensen, dus als die zo'n dosis krijgen is dat niet te verwonderen - voor grote mensenlichamen is er niks aan de hand
- -wat geldt voor insecten geldt niet voor mensen
- -mensen hebben een schildklier die wel met die straling omkan; vlinders hebben geen schildklier, dus die stapelen bestraling in heel hun lichaam op
- -vlinders hebben veel minder tijd nodig om een nieuwe generatie voort te brengen; ze geven dus hun besmette genen snel door; mensen hebben veel meer tijd nodig, en in die tussentijd worden hun genen gezuiverd
- -of gewoon: gij zijt ne groenen ecofascist, al wat ge zegt is al duizend keer weerlegd, en we moeten daar zelfs geen bronnen voor geven
- -Nature is een flutblad voor amateurwetenschappers
- -Dat zijn foute wetenschappers; ik weet het beter dan top-wetenschappers want ik speel veel op de beurs en op mijn X-box
- -In welke zin verlaagt dit onderwerp de belastingsdruk in België?
- -Japanse vlinders hebben niks te maken met Vlaamse onafhankelijkheid, dus ik zal hier snel iets bijeenlullen, zodat ik snel terugkan naar mijn favoriete fetish
Enfin ge zult al deze onzin hier binnenkort mogen lezen.
|
Net gedaan. Djeeses MFC.
Gelukkig zijn er nog Maddox en Pve. 
|
|
|