Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2012, 01:07   #8
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
De crisis lijkt te beteren omdat de kleine man zich moet concentreren op het gewone leven om te kunnen overleven, en dus stoppen de protesten. Het is pas als de de kleine man er niet meer in kan slagen om te kunnen overleven, en dus wordt "gedwongen" om te protesteren, dat er echt probleem is.

De afgelopen protesten hebben aangetoond hoe dicht we bij de afgrond staan. De voorspellingen van mislukte oogsten + bijkomende prijsstijging van basisvoedsel, zijn een gevaarlijke combinatie met de sluimerende crisis. Ik persoonlijk heb hierbij geen goed voorgevoel.

Ik heb me ook vooreerst moeten concentreren op het overleven. Maar zal straks als burger het mogen uitleggen omdat ik niemand iets heb misdaan (later hierover meer). En dus wat denk je dat ik de volgende keer zal doen?
Slechte oogsten zijn gevolg van de klimaatverandering, die we nu écht beginnen voelen. Ik denk ook dat het er zeker niet op gaat vooruitgaan. Toch niet in de eerst komende jaren. Later misschien, worden er oplossingen gevonden. Na veel miserie.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden