Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2012, 20:03   #134
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wie is die arrogante pee, eigenlijk? Wellicht een nieuw-N-VA'erke, van zo'n pippo's kunnen we dat soort betweterige reacties verwachten. Dat net zij de slechtste reclame zijn voor de partij, dat beseffen ze niet eens.
Nieuw N-VA'erke? Geregisteerd op dit forum op 19 maart 2003, sindsdien altijd duidelijk pro-N-VA gepost en sinds 2003 elke verkiezing voor de N-VA gekozen, met uitzondering in de tijd van het kartel, één verkiezing gestemd voor LDD omdat ik het gewoonweg niet kon opbrengen om te stemmen op de tsjevenpartij in een kartel waarin de N-VA aanvankelijk geen enkele belangrijke rol speelde.

Ik slechtste reclame voor de partij? Als ik bepaalde forummers hier hun anti-autoriteit standpunten zie verkondigen, en dan vooral de manier waarop, dan zijn eerder zij de slechte reclame, zeker als ze mee aan de oprichtingsteksten geschreven (zouden) hebben.

Nu, overtuig me... Toon me maar eens duidelijke uitspraken of standpunten van de N-VA aan die in Giserkes rabiate anti-politie-kraam passen? Toon me beelden van N-VA-kopstukken die meelopen in een anti-autoriteitsbetoging en ik zal zonder probleem een dikke diagonale streep trekken op het volgende stembiljet dat ik in mijn handen krijg.

Tenzij jullie me kunnen aantonen dat de N-VA géén pro-autoriteitspartij is, beschouw ik iemand als Giserke, en bij uitbreiding alle anarchisten, als vreemd aan/in de N-VA.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden