Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Net zoals er perfect lieve en sympathieke papua Nieuw Guineanen zijn. Helaas ken ik er geen. Onder de Marokkanen ken ik er wel. Maar in verhouding zeer weinig. En geen enkele belijd de islam op enige koranistische wijze. Die zijn moslim zoals ik een christen kan genoemd worden.
|
Als je van de islam zo'n karikatuur maakt, dan zal je natuurlijk niemand vinden die aan je karikatuur voldoet. Voschod-1 heeft je trouwens al eens uitgelegd waarom je een christen bent. Hij heeft er zelfs een draad over opgestart. In die sociologische zin ben ik ook een christen, trouwens.
Citaat:
Barbarijse piraten iemand? Ook toen was het de VS die de orde op zaken moest stellen, want de Europese machthebbers gaven liever hun Yizah op de kosten van hun "horigen", dan er een einde aan te maken, aan die barbaarse piraterij en slavenjachten.
Maar kom, da's maar 160 jaar geleden. Dat kunnen we onder de mat vegen nietwaar. Of toch niet?
|
Dus je gaat wat piraterij vergelijken met de systematische vernietiging van dorpen op het platteland met massamoorden en massaverkrachtingen?