Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C
Da's waar. Maar een forum als dit zou juist een goed oefenterrein kunnen zijn om schrijfvaardigheid op te krikken.
|
Ik kan niet voor anderen spreken maar ik typ hier vaak met één oog op ditb forum en een ander oog op een ander computerscherm gericht, de aandacht is er maar half en ik typ dan ook nog eens blind. Ik herlees dus niet altijd wat ik typ en soms sluit daar dan inderdaad een taalfout in (of ontbreekt er eens een woord).
Citaat:
Wanneer taalslordigheid de norm wordt in de vrije tijd van mensen, dan bestaat de kans dat die zodanig ingebed raakt dat een kandidaat ze zelfs in zijn CV of motievatiebrief meeneemt. Wat jammer is.
|
Ondanks dat Nederlands mijn moedertaal is, is het de taal die ik het minst gebruik. Zowel privé als professioneel.
|
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."