Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2004, 22:00   #14
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
1* Ten eerste tellen zowat 99,9% van de mensen op, niet af, als ze een opsomming geven van 3 punten:eerst de duim bij punt 1, dan de wijsvinger en dan de middenvinger, zodat op het einde 3 vingers rechtstaan
2* Neen, er wordt veel onzin geschreven over het Vlaams Blok, maaar hier is het tochwel compleet duidelijk dat dit duidelijk als provocatief element werd de speech wat provocerender te maken (en dat was begrijpelijk, want ik heb heel die speech gezien en dat was zowat de meest nietszeggende, vage, inhoudloze, sloganeske en populistische speech die ik ooit al heb gezien)
1* Seba, hier maak je een grote fout. De Chinezen (en ook de meeste Aziaten denk ik) beginnen met de pink als nr 1 bij het tellen, dan ringvinger als nr 2 enz.
Het is voor ons een eigenaardig zicht, maar zo een mooie slanke Aziatische vrouwenhand, ik kan er met veel voldoening naar kijken.
2* Daar heb je wel gelijk. Waarom je er dan zelf nog wat aantoevoegt begrijp ik niet. Zoveel aandacht verspillen aan doodgewone Westerse handen en zo lang luisteren naar 'de meest nietszeggende, vage, inhoudloze, sloganeske en populistische speech die ik ooit al heb gezien'.
Wat een zinloos tijdverdrijf. Seba je ontgoochelt me, ik dacht dat je verstandiger waart.
luc broes is offline