Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C
't Wordt tijd dat we eens de bronnetjes bovenhalen. Ik zal de moeite maar doen, want gij doet ze alvast niet. Gij zegt gewoon "nope". 
|
Ondertussen staat dit forum al vol met bronnen die het voor en tegendeel beweren. Moet ik mezelf blijven herhalen. Of moet ik artisjokaans gaan doen?
Doe geen moeite.
Citaat:
Nee, maar bij het transport van een zonnepaneel moet je geen oorlogsbodems meesturen. Zie je het verschil?
|
Bij het versturen van 100 000 tonnen even gevaarlijk materiaal stuurt men geen oorlogsbodems mee. Zelfs al is het grondstof voor explosieven.
Citaat:
Ja, en Gabon, de Centraal-Afrikaanse Republiek, Congo, Ghana en nog van die pariah-staatjes.
|
Zelfs het ontginnen van hun grondstoffen gun je die staten niet.
Citaat:
Met een windmolentje ben je niet zo afhankelijk van brandstof uit ontwikkelingslanden en gefaalde staten hé.
|
Neen, alleen maar afhankelijk van't weer. Ook zo'n stuurbaar en betrouwbaar iets.
Citaat:
Kernenergie is niet hernieuwbaar. Wind voorlopig wel. Tenzij Maddox weer een nieuw statement uit z'n duim zuigt dat wind plots onhernieuwbaar verklaart.
|
Heeft enige pro-kernenergiër ooit beweerd dat de uraniumvoorraden oneinidg zijn? Ik dacht het niet. Wel dat ze veel groter zijn dan de groene lobbie constant voorliegt.
Ik heb al eerder geschreven dat ik het eigenlijk zonde vind van het uranium op te stoken om uw PC te laten draaien. We kunnen dat beter gebruiken om energie op te wekken daar waar hernieuwbare energie onvindbaar is. In de diepe ruimte.
Een satirisch programma. Duidelijk waar U uw mosterd haalt.
Iemand met 2 werkende hersencellen weet dat om planeten uit een baan te brengen dat je ferme hoeveelheden massa ontsnappingssnelheid en beter moet meegeven, met een gerichte methode. Heeft iets te maken met Newtoniaanse krachtenleer. Maar kom, da's maar het idee van een putjesschepper
Citaat:
Tja, MIT is nu eenmaal een instituut dat bekend staat voor z'n losers die dagelijks zever publiceren in Nature. Forum.politics.be is een betere bron.
|
Politics.be is geen bron, da's een virtuele toog waar mensen tegen elkaar kunnen zeveren zonder persoonlijke interactie. Ook een pintje?
En de MIT is een al even links bolwerk als de VUB. Alleen doen ze op de MIT nog nuttige research.
Citaat:
Maar Maddox, ik wil u niet overtuigen hoor. Ik wil u gewoon behoeden dat u op latere leeftijd tegen uw grootkinderen moet zeggen dat u zo'n prachtige toekomst met man en macht heeft bestreden. Dat zou toch te pijnlijk zijn, nietwaar? Ik doe dit enkel uit naastenliefde.
|
Ik ben kinderloos, omdat ik er van uitga dat de mensheid in huidige vorm geen lang leven meer beschoren is.