Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2012, 12:14   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Gratis betekent rellen: recreatiedomeinen

Net gezien op het VTM-nieuws:

sedert de toegang tot Hofstade betalend is, en met identiteitscontrole, is de sfeer er volledig omgeslagen.

Met interviewde een paar huismoeders. Ze zijn wel "tegen" de betaling, maar aanvaarden ze wegens de voordelen van leefbaarheid.

De realiteit kan hard zijn.

Teveel jongeren die teveel "ongecontroleerd" zijn, maakt aangenaam samenleven onmogelijk.

Ben ik racistisch tegen vreemdelingen ?
Helemaal niet.
Ik zie alleen maar bevestiging van mijn conclusie sedert lang:

de immigratie is veel te snel gebeurd; met te hoge aantallen op te korte tijd. Niemand, ook wij niet mochten wij emigreren naar elders, kan in die omstandigheden zich behoorlijk aanpassen aan de nieuwe leefplaats.

Ik weet niet welke mix aan een hele resem maatregelen de oplossing is, maar weet wel dat 'niks doen en laten betijen' alleen maar leidt tot nog ergere toestanden.

En niks doen en laten betijen is in deze het handelskenmerk van de Brusselse probleemgemeenten.
(in Walenland daarentegen, ageert men wel. De jeugdbewegingen kunnen je het vertellen. Het weghalen van een vlag, of er een tweede bijhanden, d�*t is belangrijk)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden