Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C
Maddox, ik had al gezegd dat ik in deze propaganda en demagogie verkies - net zoals al wat u schrijft op hetzelfde neerkomt.
|
Helaas gelooft U uw eigen leugens.
Citaat:
Het feit is dat er voor de miljoenste keer weer iets met kernenergie niet pluis is. Dat, en de vele catastrofes die we met die energievorm hebben meegemaakt, laat mensen toe die technologie te verwerpen.
|
Vele catastrophes? Geef eens een lijst.
Citaat:
Wanneer de baas van een agentschap voor kernenergie-veiligheid zo'n zware uitspraken doet -- en er dan expliciet bijzegt dat hij voorzichtig spreekt -- dan kan een begrijpend lezer weer eens afleiden dat er vuiligheid aan de reactor hangt.
|
Terwijl diezelfde baas en assistenten die in de media aangehaald zijn, later weer in alle toonaarden ontkennen paniekuitspraken gedaan te hebben.
Wathelet is een politicus, die kan mijn naar veel te belegen kaas stinkende voeten kussen.
Citaat:
Ik luister naar de wetenschappers van de FANC en desnoods zelfs naar de FARC, maar niet naar politici, neoliberalen en kapitalisten.
|
Nope, U luistert naar de media.
Citaat:
En de FANC zegt dat bij de blijvende sluiting van Doel 3, de electriciteit die we moeten aankopen zeer duur zal zijn.
|
Daar twijfelen we niet aan, en als het niet de sluiting van Doel 3 is, dan zal er wel iets anders zijn dat electriciteit een stuk duurder gaat maken. U luistert niet naar politici. Maar betalen zal U
Citaat:
Inderdaad, de triljardensubsidies voor de fossiele brandstof-sector en voor de sector van de kernenergie moeten dringend afgeschaft worden. Die kunnen we dan meteen investeren in veel goedkopere, veilige, duurzame en toekomstgerichte energievormen, in plaats van die rommel te blijven gebruiken.
|
Iedere energiebron gelijk voor de wet.
Citaat:
En bovendien kunnen we uw en mijn hachje behoeden voor de vernietiging van het leven op deze planeet. Wat toch ook mooi meegenomen is.
|
G

rootheidswaanzin. Met onze aantallen schijten en zeiken we ons naar de verdoemenis als soort.
Citaat:
Wij kijken niet naar ouwbakken technologieën uit een ander tijdperk. Wij kijken naar de toekomst.
|
Ik stel voor dat U eens
hier kijkt.
Citaat:
Schaf gewoon eens de triljardensubsidies voor al die rommel af en kijk wat er gebeurt. Je zal verschieten.
Maar je durft niet, want je kickt op lobbies, op klimaatverandering, op oliebaronnen en op terreur. Die zaken hangen samen, zie je?
|
Ik kick op nieuw gereedschap, ik kick op geslaagde projecten en nog zo'n paar dingen. En klimaatverandering, weeral grootheidswaanzin van U om de mens daar zo'n grote rol in te geven. En dan nog, we kloten alleen onszelf hoor.
Terreur en olie hangt wel samen.