Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk
Ik zou eens minister van imigratie willen zijn .
Ik zou een Europese militaire eenheid in europa afdwingen waarbij alle Europese lidstaten a rato van hun inwoners een hoeveelheid soldaten ter beschikking stellen om het Europees grondgebied te bewaken , en meer grenscontroles te doen of grenzen af te bakenen .
Ik zou asielcentres bouwen aan de grenzen , een soort Europe asiel entre. Er kantoren inrichten en gesloten hotels of kamers in onderbrengen .
Mensen die reeds ilegaal in Europa verblijven zijn reeds in overtreding , en moeten zich aanmelden voor een bepaalde data of verliezen elk recht op verblijfsvergunning .
Mensen die na een bepaalde data in Europa binnen treden zonder zich aan de buitengrensposten van Europa ( europese asiel entre ) aan te bieden kunnen nooit meer in aanmerking komen voor een verblijfssvergunning .
In deze centra aan de grensposten kunnen mensen asiel vragen , geweigert of toegelaten worden en indien in gevaar tijdelijk opgevangen worden .
Wie niet in gevaar is en in afwachting van zijn asielgoedkeuring in het gesloten asielhotel wil verblijven zal dat ter plaatse moeten kunnen betalen , aan een sociaal tarief natuurlijk , maar niet op kosten van de EU burger .
Wie buiten de termijn van rechtzetting opgepakt wordt , mag kiezen , uitgezet worden of naar het asielhotel naar keuze worden verplaatst al waar de entre ricting Eu niet meer toegankelijk is voor hem . Niet akkoord gedwongen opsluiting en uitwijzing zonder enige mogelijkheid voor latere procedure .
|
Tussen droom en daad, wat staat daar ook alweer?