Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2012, 12:44   #40
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Rommel heeft nooit Hitler willen vermoorden. Hij wou hem voor een militaire rechtbank zien verschijnen.
Ja gij hebt gelijk en historici zijn een stelletje leugenaars.
Wie de waarheid wilt weten kan het verhaal gerust googlen - kort gezegd was Rommel compliciet in een poging om Hitler te vermoorden door een bom te plaatsen in de Wolfenschanze. Helaas (of misschien neit - ik weet niet hoe de wereld anders zou zijn oest die poging gelukt zijn) heeft iemand de bom verlegd, net achter een stevige poot van een tafel. Hitler overleefde het, Rommel kreeg 'de kans' om zelfmoord te plegen. Don't believe me - believe the facts.

Citaat:
Maar bon, het ging erover dat je zei dat elke Nazi slecht is.
Dus de KK verdedigen is niet genoeg, nu gaat ge ook de Nazis verdedigen?

Graaf maar verderv zou ik zeggen.

En ja alle nazis waren slecht. Dat ge dat als controversieel ziet, dat, dat spreekt boekdelen.

Citaat:
Eerder ook nog dat de Paus slecht is omdat hij bij de HJ zat, ook al deserteerde hij in de oorlog, wat hem executie had kunnen opleveren indien Duitsland gewonnen had. Hans Scholl zat ook bij de HJ en wèrd geëxecuteerd.
De Paus heeft heel zijn leven het feit dat hij in de Hitlerjugend gezeten heeft verstopt. Als hij slachtoffer was en geen dader, waarom heeft hij dat nooit gezegd? Bon, n'importe - Ratzinger bewijst elke dag hoe wereldvreemd en onmenselijk hij is...

Citaat:
Maar bon, ik verspil mijn tijd gewoon.
Inderdaad - bullshit verkopen loont niet, want mestkevers hebben geen geld...