Los bericht bekijken
Oud 8 september 2012, 23:58   #2
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Immigratie kan op velen manieren je leven bedreigen.
Daarbij denken we allen aan het feit dat men zich onveilig voelt in bepaalde buurten, vooral als daar zich precedenten hebben afgespeeld die uitgingen van allochtoon geweld jegens een autochtoon, al dan niet in een openbare ambtsfunctie.

Ook op de spoedafdeling kan het een probleem zijn, doordat bepaalde etnische groepen niet begrijpen dat patiënten die in een ernstigere toestand dan hun verkeren, voorrang moeten krijgen op hulp. Ze beschuldigen de medici dan van racisme.

Maar het kan ook anders. En ik moet zeggen dat ik toch even geschokt was en meer dan kippenvel kreeg bij het lezen van dit artikel, dat dateert uit 2008.
Nog voor de effecten van de "eenmalige regulariseringen" en de snel-Belg wet goed en wel vervuld waren.

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...andonatie.aspx

Noteer daarbij dat het hier om artsen gaat die spreken van religieuze belemmeringen. Op dit moment zou het nog kunnen gaan om de invasie van conservatief- protestantse Nederlanders op onze organen en ons sperma.
Maar het nadien genoemde "gebrek aan integratie" doet ook die denkpiste onmiddellijk teniet...

Enkele jaren later is er sprake van een tekort aan Belgische donoren ...
Niet moeilijk ...

De aanleiding van de google-zoektocht die me naar dit artikel bracht was trouwens dat ik net vernam dat (oa) Noord-Afrikaanse jongeren geld verdienen door een legale bezigheid: spermadonatie, aan Belgische spermabanken....
Veel verdien je er niet mee. http://financieel.infonu.nl/geld/435...erdienste.html
Citaat:
In België is er dan weer een beperking, omdat je over het algemeen maar voor tien kinderen mag doneren. Van sperma- of eiceldonatie kan je dus geen volwaardig inkomen overhouden
Wat drinkgeld kan je er toch aan verdienen :
Citaat:
Als Spermadonor kan je bij wijze van spreken op enkele minuten tijd en op een uitermate plezante manier extra geld verdienen. In België liggen de vergoedingen tussen de 50 en de 80 euro per keer
Allee wankers, trek er maar op los, t'is mooi meegepakt.

Laatst gewijzigd door Aligator : 9 september 2012 om 00:09.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden