Los bericht bekijken
Oud 10 september 2012, 13:40   #167
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je trouwt niet met iemand omwille van diens Olympische bedprestaties, maar omdat je die persoon zodanig graag ziet dat je je leven met die persoon wil doorbrengen. Al de rest komt wel als het geduld en de liefde er is.
raar toch.
Op welke manier zouden moslims mekaar dan graag zien ? Ik lees hier net een fatwa dat ze zelfs niet met elkaar mogen telefoneren.

http://www.askimam.org/public/question_detail/22117

Citaat:
Is it permissible to keep telephone contact with a Muslim girl that I am engaged to?

Answer:
To keep in line with Shariah you should avoid all contact with a ghair mahram (one to whom marriage is permissible) woman. Allah Subhana wa Ta’Ala says in His Quran Do not come near zina.

Talking to each other on the telephone can lead to unpleasant situations. Once this relationship starts the Shaitan will start playing on your nafs trying to confuse you. This free access can lead to quarrels over the phone which may result in the engagement breaking off. On the hand the was- wasa of Shaitan may motivate you to take it one step further, then another step until zina starts taking place. In either of these cases the Shaitan will be the winner.

Therefore you should avoid any contact with her until the nikah takes place.
ge weet dat ge bij ons geen taqqya moet proberen hé man.

Citaat:
Om overspel te plegen moet je met twee zijn. Dus als er mannen overspelkandidates vinden, dan moeten er toch ook vrouwen zijn die overspel plegen... In de Koran wordt het mannelijke en het vrouwelijke overspel duidelijk op één lijn gezet, wat revolutionair was in die tijd.
het ging over een homosexuele imam die een schijnhuwelijk met zijn nicht moest aangaan, maar daarbuiten gewoon zijn relatie met een autochtone single homoman wou voortzetten.... wie pleegt hier overspel zeg je?

Citaat:
Als je met een lomperik bent getrouwd, dan kun je misschien beter toegeven dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt en de echtscheiding aanvragen.
een klungelaar in bed = lomperik?
Wat doe jij in bed? Einstein citeren?

Citaat:
Ik ken geen islamitische echtparen die geen contraceptiva nemen. Ik weet dat dit in traditionalistische katholieke middens bestaat, en het zal misschien ook binnen bepaalde moslimmiddens bestaan, maar ik ben het in ieder geval nog nooit tegengekomen.
leuk nieuwsje.
Die zeven of acht kinderen zijn dus allemaal op bestelling en GEWENST?
Afschaffen dat kindergeld dan maar.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden