Discussie: Quote-archief
Los bericht bekijken
Oud 10 september 2012, 17:30   #5904
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De pest en cholera kwam er pas achteraf als edit bij, nadat ik geciteerd had.

Er stond:
En dan? Dat verandert helemaal niks aan de zaak.

Citaat:
Die racistische en haatdragende belediging naar alle moslims, die over het algemeen eerder slachtoffer zijn van willekeurige terreur van drone strikes en die ook veel geleden hebben onder exact hetzelfde Europese racisme en imperialisme van de Maddoxen van deze wereld (vergeet niet dat het de racistische scheldterm "makkak" werd uitgevonden door Franse koloniale soldaten in Algerije die een groot deel van de bevolking uitmoordden en verkrachtten) heb ik inderdaad geschrapt in mijn quote en terecht!
Nog meer onzin. "een stel moslims" is helemaal niet "de moslims". Je bent dus ook hier de zaken aan het verdraaien. Niet verwonderlijk dat je het nodig achtte om een deel van zijn bericht weg te laten, anders paste het zo goed niet in je kraam.

Maar goed, laten we dezelfde tactiek nu ook eens op jou toepassen: het feit dat jij zoveel kritiek hebt op de inhoud van het bericht van Maddox, wilt dus zeggen dat jij moslims steunt die verderf zaaien. Ken jij dergelijke terroristen persoonlijk of steun jij ze alleen maar moreel in wat ze doen?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden