18 september 2012, 12:22
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon
Vorige week ergens zag ik op "deredectie.be" het programma waar BDW en FDW tegenover elkaar zaten, ze hadden beiden een boek uitgebracht over de migratie en asielzoeker problematiek.
Het kwam er op neer dat er in wezen ongeveer hetzelfde instond, maar FDW gebruikte oorlogstaal zo meende De Wever, dus het VB boek was slecht en het N-VA boek was goed...
Ik dacht bij mezelf toen ik BDW hoorde praten over die "oorlogsretoriek" en dergelijke meer, dat het bepaald een zwakke reactie was, vermits iedereen het er over eens leek, dat in de kern, de beide boeken dezelfde problematiek aankaartte.
Op Maandagavond was Wouter Van Besien te gast in Ter zake. Hij mocht reageren op de uitspraak van BDW, "de stad is niet van iedereen."
Binnen de twee minuten was de uitspraak, "de stad is niet van iedereen" verandert in de uitspraak, "de stad is van mij alleen," propaganda dr Goebbels waardig.
Wat ik wel enorm grappig vond, was dat Wouter Van Besien BDW zijn tactiek gebruikte, "De Wever verkoopt oorlogstaal" en dergelijke afgekeken staaltjes meer.
BDW kreeg dus van zijn eigen laken een broek.
|
Inderdaad, die linkse kopstukken verdraaien ALLEBEI (alsof het georchestreerd is) zonder blikken en blozen De Wevers woorden (de stad is niet van iedereen ==> De stad is alleen van mij). En die mensen moeten wij dan nog vertrouwen.
Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 18 september 2012 om 12:25.
|
|
|