Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Wat 'n prachtig staaltje van kronkelredeneren en zelfbedrog.
In Australië roept 'n 8 jarig meisje (kind) op tot jihad (heilige oorlog), even verder staat 'n nog kleiner jongetje met 'n bord waarop staat; "Behead those who insult the prophet", in Borgerokko staat 'n groepje kleuters met 'n zwarte vlag met opzwepende tekst, ook oproepend tot jihad...(gedirigeerd door 'n 'oudere')
Maar Travis meent dat doodnormaal te vinden, zelfs 'goed nieuws'!, want;;
- vergelijkbaar met kinderen die meelopen (met hun ouders) om te demonstreren voor iets 'groens' of 'n 'blijde intocht van de Saksens'.
- de volwassenen kan 't niet interesseren.
Die kinderen verzinnen dat dus zèlf?
Wat moet 't leven toch heerlijk simpel zijn als je jezelf zulke dingen kan wijsmaken...'t heeft wel iets weg van die mohamedaanse indoctrinatie...
|
Ik bedoelde alleen dat de volwassen er niet mee inzitten om kinderen te mobiliseren als ze niet genoeg volk bijeen krijgen om een mening te uiten.
Dat meiske zelf is niet "waardevoller" dan de borden met slogans die ze meedragen. En ja dat is goed nieuws. Want dat betekent dat er niet genoeg volwassenen zijn die in die onzin trappen.
Vergelijk het met dat wonderkind dat de republikeinen opvoerden om Obama af te schieten. 4 jaar later weet datzelfde kind nu beter en schrijft die een boek "ik was verkeerd omdat ik nog jong en dom was".