Los bericht bekijken
Oud 24 september 2012, 17:32   #4
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roderik Bekijk bericht
Nederlanders begrijpen al niets van Belgie en door het VPRO programma worden weer eens de vooroordelen bevestigd.

Een serie over Belgie met uitsluitend Belgicisten, die op een slijmerige manier het oude Belgie van vroeger laten zien.

Vreselijk wat een troep op de publieke omroep!De VPRO onwaardig!
Wel gepresenteerd door 5 Belgen die hun eigen visie geven op België.
De aflevering Christophe Deborsu zo 16 sep 2012, 20:25 heb ik gezien en die vond ik goed en erg ironisch. Toevallig was ik net terug van een weekje Oostende en een weekje Ardennen, 25 km zuid van Dinant. Klopte precies met wat ik gezien en ervaren had. De uitzending van gisteren was ook vermakelijk en ironisch. Wat is er tegen zelfspot? Beter dan de hoogdravende praatjes van politici.

ps. Ik was ook nog een dagje in Namour. Daar was feest met honderden kramen met braadworsten en bier en wafels voor een duizend scholieren bij herfstig weer. Wat een trieste armetierige grauwe toestand daar. Die kinderen schenen er vrolijk onder te blijven. Ze konden ook een tray met een tiental kleine glaasje likeur kopen. Stonden ze in een hoekje op te drinken met veel gegiechel. Geen politie op straat dus heel onschuldig allemaal. Dat is bij elkaar dan de glorie en hoop van België. Maar museum Feliciën Rops was klasse.

Laatst gewijzigd door Piero : 24 september 2012 om 17:43.
Piero is offline   Met citaat antwoorden