Los bericht bekijken
Oud 24 september 2012, 19:13   #64
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Idealitair: 0%
Ok, ik begrijp je standpunt, maar ik ben best bereid om te betalen voor politie, leger en een aantal dienstverlening van de overheid, ondermeer ben ik wel bereid van te betalen voor wat sociale zekerheid, maar niet zoals nu.

Als je de situatie nu bekijkt : iemand die een gemiddeld bruto inkomen van € 3000 heeft, kost aan zijn werkgever ca. € 6000. Die persoon houdt netto ca. € 2000 over schat ik zo. Op zijn consumptie met die € 2000 betaalt hij nogmaals 21 % BTW. Dat is dus nogmaals € 420....en dan houd ik nog geen rekening met al de rest van de shit die we betalen zoals RV, OV, provinciebelastingen, vuilbelasting etc etc....

Dus nog heel ruim genomen houdt die persoon € 1580 over van iets wat zijn baas € 6000 kost. 1580/6000 = 26,33 % en dat is nog heel ruim bemeten. Nu kan men mij vertellen wat men wil, maar dat is er héééééééél zwaar over.

Ik denk dat een maximaal beslag van 50 % nog aanvaardbaar zou zijn. Dus netto € 3000 van die € 6000 overhouden.

Nu kan je al zien wat het effect op de economie zou zijn....En dan zou men op geïmporteerde producten wat mij betreft de lasten nog serieus omhoog mogen trekken.

Laatst gewijzigd door Stingray : 24 september 2012 om 19:15.
Stingray is offline   Met citaat antwoorden