Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk
Mensen geven fortuinen uit aan dode lichamen
ze verzekeren zich , verplaatsen een lichaam tot de ander kant van de wereld tegen duizenden Euro's , organiseren missen, begrafenissen , kopen om ter duurste kisten en grafzerken en geven dure eetfestijnen .
Ja ik heb enorm veel respect voor mens en lichaam , en ook voor mijn naaste familie en vrienden .
Ik pleit hier niet voor een respectloos laten liggen op de straat tot er de aaseters mee weg zijn .
Maar, aan mijn lichaam hoeven ze echt maar deminimun kost te doen om het op een respectvolle manier van mijn dode body te ontdoen .
Ik heb liever dat we het goed hebben met elkaar tewijl ik nog leef , en als ik dood ben moet mijn vrouwtje geen duizenden euro's uitgeven aan traditionele en dwaze opstekertjes .
Van mij mag ze die Eurotjes gerust gebruiken voor wat ze leuk vind .
Hoe staan jullie hier tegenover ?
Controversieel ?
|
Als gij dood bent, wat kan u het dan schelen hoeveel geld mensen in u nog steken?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
|