Tuurlijk zitten er goeie punten in het programma van het Vl Blok. Zo willen ze grote gezinsvorming aanmoedigen, onze Vlaamse cultuur promoten, de jeugd tot meer sporten aanmoedigen, enz...
Maar Vlaanderen72, wat vind gij er eigenlijk van dat er ook repressie en nultolerantie komt tegenover het eigen volk?
Ik vind nultolerantie zeer goed in probleemwijken.
Met uiteraard de avondklok!
Dat je niet meer mag gaan werken in een andere gemeente.
Waar haal je die zever?!
Dat er plaatselijke baronieen kunnen ontstaan in een gemeente omdat de gemeente dan alle macht krijgt en er bijna niets federaal opgelegd kan worden.
Dat je bent overgeleverd aan de grillen van je bedrijfsleider, waarvoor je niet naar een vakbond kan om je te verdedigen,
Maar het blok is niet tegen vakbonden kereltje wel dat: staken schaad en werken baat.
En ieder heeft het recht om te staken tegen de kapitalist het zou maar erg zijn ,maar ik vind het geen goed idee dat vakbonden ziekenfondsen politiek gekleurd zijn!
Daar komen misbruiken van!
Dat er avondklok zal komen voor minderjarigen,
Zie boven!
Dat geadopteerde kinderen weg moeten, omdat ze niet via rechstreekse afstamming hier zijn.
Rechtstreekse zever van jou!
Dat er terug een rijkswacht komt, die militair zal optreden,
Dat eerder repressie boven humane tussenkomst zal verkozen worden.
Dat meer blauw op straat enkel dient om repressief op te treden tav iemand die bv geen fietsbel heeft ofz...
Dat moet er ook bij zenne!
Voor mijn part mag je hier allemaal mee akkoord gaan, hoor,Vlaandere72! Maar dan zal ik in elk geval verhuizen. En eigenlijk geloof ik niet dat jij en veel Vlaams Blokkers dat willen, tenzij ik me sterk moest vergissen.