Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doa
ik spreek in naam van mezelf en collega's.
ATC in VLC kan toch geen andere toestel laten verdwijnen omdat er 3 FR toestellen afkomen? Het zou me trouwens sterk verwonderen dat ATC MAD voor zoiets gaat communiceren met ATC VLC. Het is aan de piloten om ATC te verwittigen.
|
Schreef ik dat ? Natuurlijk doen de piloten dat zoals ik ook bedoelde.
(Twr Madrid gaf hun = PILOTEN de raad naar Valencia te vliegen)
Citaat:
|
Van waar haal je die nonsens? De piloten wijken uit naar de luchthaven die in hun flightplan staat en dit was VLC (logisch want het is een ryanair base)
|
Valladolid en Zaragoza zijn ook Ryanairs hubs en zelfs korterbij, dus verre van Logisch dat Valencia altijd gekozen wordt ook al staat het in hun log,
"Veiligheid" gaat toch voor; waarom zouden de piloten niet zelf beslissen naar Valladolid en Zaragoza uit te wijken als ze weten dat Valencia zeer druk kan zijn (ze kunnen het vragen hé ook aan de ATC van Valencia) .
Citaat:
|
In het IAA report staat duidelijk there is no issue with ryanairs general fuel policy, but only with the policy when operatin into the bigger airports
|
Tja, Ryanair interpreteert die zaken in hun voordeel.